האם אפשר לעלות עם כיסא בטיחות לטיסה?

כיסא בטיחות בטיסה

אם אתם שואלים האם אפשר לעלות עם כיסא בטיחות לטיסה, זה סימן לכך שהגיע הזמן לקחת את הילד או את הילדה לחו"ל. מה יותר מרגש מזה? כדי להבטיח שזה יהיה בעיקר מרגש ולא מלחיץ, בואו נדבר על כיסאות בטיחות לילדים במהלך הטיסה – המשיכו לקרוא.

כמה מילים על כיסאות בטיחות בטיסה

בין אם יש לכם ילד או ילדה, אין ספק כי ילדים הם שובבים, קצרי רוח ובדרך כלל לא מאוד מוכנים לשבת במשך שעות ארוכות של טיסה. עצם הישיבה בכיסא בטיחות מספקת קיבוע מסוים למקום, מעין מסגרת עוטפת ובטוחה אשר אליה הילדים מחויבים. כשלעצמו, הכיסא מאפשר להורים לקבל שקט נפשי וכן מאפשר לילדים להבין את מיקומם, כלומר להבין כיצד עליהם לשבת בצורה בטוחה במהלך הטיסה. בסופו של דבר, כיסאות בטיחות מהווים לא פעם המלצה בלבד, וזאת מכיוון שרוב חברות התעופה, כולל אל על, לא מחייבות בד"כ את ההורים בכיסאות אלו.

טכנית, הכיסאות אפשריים להתקנה במטוס? – 6 דגשים 

אין ספק כי הטיסה עם ילדים יכולה להיות חוויה מלחיצה, אבל עם הכנה נכונה, היא יכולה להיות מרגשת וכיפית גם יחד. בתוך כך, אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא כיצד לשמור על בטיחות ילדכם במהלך הטיסה. לכן, אפשרות אחת היא להשתמש במושב בטיחות לילדים. בפועל, מושבי בטיחות לילדים מיועדים לשימוש במכוניות, אך ניתן להשתמש בהם גם במטוסים רבים. אם אתם שוקלים להשתמש במושב בטיחות לילדים בטיסה, יש כמה דברים שכדאי לדעת:

  1. קודם כל, ודאו שמושב הבטיחות מאושר לשימוש במטוסים.
  2. זכרו כי כל מושבי הבטיחות לילדים אינם שווים, ורק מושבים מסוימים מאושרים לשימוש במטוסים.
  3. בדקו את התווית של מושב הבטיחות שלכם, כדי לוודא שהוא מאושר לשימוש במטוסים.
  4. בדקו את מדיניות חברת התעופה שאתם טסים איתה.
  5. זכרו כי לחברות תעופה שונות יש מדיניות שונה לגבי מושבי בטיחות לילדים.
  6. דעו כי חלק מחברות התעופה מאפשרות לכם להביא את מושב הבטיחות שלכם בחינם, בעוד שאחרות גובות תשלום על מושב משלהן.

לסיכום, יש ביטוח נסיעות כולל מושב בטיחות?

בין אם תרכשו את הביטוח שלכם באמצעות אתר גודיי המתמחה בביטוח נסיעות או בפלטפורמה אחרת, אנחנו ממליצים לא להסתמך על אף אחד כשזה נוגע לבטיחות ילדיכם. גם אם אתם מאתרים ביטוח נסיעות לחו"ל אשר כולל מושבי בטיחות לילדים, עדיין עדיף להביא מהבית את המושבים שלכם ולהסתמך אך ורק על עצמכם.

כמו כן, זכרו תמיד לבדוק פעמיים ואפילו 3 פעמים אם התקנתם את מושב הבטיחות כראוי. אל תסתמכו על הדיילת שתתקין עבורכם את המושב, מכיוון ששוב נזכיר, כל מושב עשוי להיות בנוי אחרת. והכי חשוב, היו סבלניים. טיסה עם ילדים יכולה להיות מאתגרת, אז חשוב לקחת נשימה ובסך הכול פשוט ליהנות מהחוויה.

הרשמה לניוזלטר
צוות baby-safety
צוות baby-safety

הצוות מביא את התכנים החשובים ביותר, ומשקיע במחקר ובכתיבה כדי לתת לכם את המידע העדכני ביותר.

שטחי פרסום/קניית קישור

מעל 2,600 כניסות אורגניות בחודש לאתר,
מקהל ממוקד של הורים לילדים ותינוקות.
אתר עם תוכן איכותי בלבד!